piątek, 2 grudnia 2016

Poderwij mnie...

Jakiś czas temu zawitała do mnie wspaniała, pełna dobroci paczka od PapilArt  
Paczka jak zawsze była cudnie zapakowana, bardzo świątecznie, a wnętrze jej kryło piękne akcesoria wręcz dekoracje do pieczenia i serwowania ciast i deserów. 
 Nie wiedziałam od czego zacząć byłam jak dziecko w sklepie pełnym cukierków. Po chwili namysłu zdecydowałam się na kubeczki Bożonarodzeniowe, a w nich słodki i uwodzicielski, jednak łatwy w przygotowaniu deser o dźwięcznej nazwie Tiramisu czyli poderwij mnie... 


Prawda, że efektownie się prezentuje ten nieposkromiony deser, w tych słodkich i uroczych kubeczkach. 


A oto banalny przepis dzięki, któremu już za moment będziecie się delektować własnym Tiramisu 

Składniki: 
  • 250 g serka mascarpone 
  • 3 żółtka 
  • 3łyżki cukru 
  •  kilka podłużnych biszkoptów 
  • kakao do dekoracji

Na poncz do biszkoptów: 
  • mała mocna kawa
  •  likier amaretto kilka kropli 
  • kieliszek wódki

 Przygotowanie: 

Żółtka ucieramy z cukrem na puszystą masę, następnie dodajemy serek mascarpone. Masę mieszamy do połączenia składników. Z przygotowanych składników robimy poncz i zanurzamy na chwilę biszkopty układając je na dnie pucharków. Następnie nakładamy warstwę kremu, przesypując kakao. Czynność powtarzamy w zależności ile warstw chcemy uzyskać. 

Prawda, że proste. 


Koniecznie musicie spróbować, bo warte jest grzechu i tych kilku kalorii.

14 komentarzy:

  1. Deser wygląda obłędnie a jego opakowanie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deser pycha, a opakowania PapilArt ma wszystkie przepiękne.

      Usuń
  2. O jakie cudne a przepis naprawdę łatwy i pewnie przepyszny ten deser :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, u mnie zniknął szybko. Polecam

      Usuń
    2. Pani Jolu jak zwykle Pani kusi:-)ale deser wart tych kalorii:-)dziękuję za prosty przepis:-)

      Usuń
    3. Pani Jolu jak zwykle Pani kusi:-)ale deser wart tych kalorii:-)dziękuję za prosty przepis:-)

      Usuń
    4. Dziękuję Pani Aniu i polecam się na przyszłość

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło mi gościć na moim blogu, osobę która także jest wielkim smakoszem. Zapraszam ponowie.

      Usuń
  4. Wow! Niezły deser!
    Kocham tiramisu, a taką wersję to jadłabym choćby codziennie ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, czytając takie opinie

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest myśl na weekend. Dzięki za inspiracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, na pewno nie zawiedziesz się na tym deserze.

      Usuń