niedziela, 11 grudnia 2016

Nacomi i Mydło Czarne dla urody

Jakiś czas temu do mojej skrzynki pocztowej zawitała super przesyłka wypełniona po brzegi naturalnością i pięknem. 
Tym razem mogłam przetestować na własnej skórze i to dokładnie mydło czarne od <<NACOMI>>
 

Sam kosmetyk, który jest peelingem enzymatycznym uelastycznia skórę, oczyszcza ją, przeciwdziała procesom wczesnego starzenia się skóry, działa regeneracyjne, zapobiega przebarwieniom i rozjaśnia już istniejące. 
Mydło jest bardzo wydajne, gdyż wystarczy niewielka ilość roztarta w dłoniach, aby nanieść ją na pożądany fragment ciała, a można nim oczyszczać zarówno twarz jak i całe ciało. 

U mnie po zastosowaniu mydła, (a mam tłustą skórę) poczułam napięcie skóry, odświeżenie i rozjaśnienie, pozbyłam się również drobnych zaskórników. Cera stała się bardziej jędrna i wypoczęta, nabrała blasku i kosmetyki lepiej mogły się wchłaniać w skórę. 
Daje Nacomi Mydło Czarne 5/5. Super, że mogłam odkryć taki fajny produkt i to w 100% naturalny wytwarzany tradycyjnymi metodami w Maroku ze zmiażdżonych oliwek i wody Maroku. 


Do Mydła również dołączona była rękawica ze 100% lnu. Świetnie sprawdzi się pod prysznicem, zregeneruję skórę, pozbędziemy się martwego naskórka i pobudzimy krążenie krwi. Jeżeli jesteście zainteresowani zakupem Mydła Czarnego Nacomi zapraszam tutaj http://www.detal.nacomi.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz