czwartek, 1 września 2016

Pachnąca kąpiel z Le Petit Marseillais

Witajcie Kochani, kolejny raz otrzymałam pachnące kosmetyki do kąpieli od Le Petit Marseillais, oczywiście wszystko w ramach kampanii ambasadorskiej, o której wiele razy was informowałam na moim fanpage. 

Jeśli nadal nie zarejestrowałyście się do panelu ambasadorskiego, a macie ochotę na przygodę w kolejnej kampanii z Le Petit Marseillais zapraszam do rejestracji poprzez ten oto link https://ambasadorkalpm.pl/ambasadorkalpm/logowanie.html




Tak oto prezentuje się moja paczka Ambasadorki Le Petit Marseillais.
W skład cudownego zestawu wchodzi:
  • Kremowy Żel pod prysznic Malina i Piwonia 
  • Pielęgnujący Balsam do mycia Masło Arganowe, Wosk Pszczeli i Olejek Różany 
  • Pielęgnujący Krem do mycia Masło Shea i Akacja 
  • Próbki Pielęgnującego Balsamu do mycia Masło Arganowe, Wosk Pszczeli i Olejek Różany



Pielęgnujący Balsam do mycia Masło Arganowe, Wosk Pszczeli i Olejek Różany ma kremową formułę, silne właściwości odżywcze, nawilżające i zmiękczające, zawiera
bogactwo składników pochodzenia naturalnego: masło arganowe, wosk pszczeli i olejek różany, a przede wszystkim chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
Wspaniale sie pieni pod prysznicem, odpręża, relaksuje i daje poczucie miękkiej i jedwabiście gładkiej skóry, zapach ma przyjemny, lecz dla mnie róża jest zbyt intensywna, po prostu nie lubię gdy ten zapach dominuje, ale może Wam przypadnie ten wariant zapachowy bardziej.  





Pielęgnujący Krem do mycia Masło Shea i Akacja nawilża i odżywia skórę. Zdecydowanie produkt ten stawia na nawilżanie i pielęgnację podczas kąpieli. Dzięki temu mamy więcej czasu dla siebie i nie musimy dodatkowo nawilżać skóry po kąpieli. 
To zestawienie składników i ich ogólny aromat o wiele bardziej mi odpowiada. Zapach jest delikatny i zmysłowy. Balsam pieni się ładnie i spełnia obietnicę udanej i relaksującej kąpieli. 



Kremowy Żel pod prysznic Malina i Piwonia, dla mnie najlepszy, najcudowniejszy i apetycznie pachnący. Właśnie taka kąpiel jest dla mnie kwintesencja relaksu po ciężkim dniu. Żel ten znam już dość dobrze, gdyż kilkakrotnie już po niego sięgałam. 
Mnie nie zawiódł swoim zapachem i właściwościami pielęgnującymi. 
Mam nadzieję że Was również nie rozczaruje, a wszystko jest tak naprawdę kwestią gustu. 

Dla tego zapraszam Was do skorzystania z bogatej oferty Żeli, Balsamów i Kremów do kąpieli Le Petit Marseillais.
Marka dba o swych klientów dla tego co jakiś czas znajdziecie fajne promocje na te kosmetyki.
Zatem zapraszam do drogerii i Waszych ulubionych sklepów po zapas aromatycznych kosmetyków Le Petit Marseillais.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz