piątek, 6 maja 2016

Odetchnij Prowansją

Witajcie 
Czy widzieliście już reklamę nowych produktów Le Petit Marseillais, a może już mieliście okazję je wypróbować ?


Tak się składa, że ja miałam taką możliwość wypróbowania dwóch produktów w tym jednego nowego, ponieważ zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais. W skład  mojej paczki ambasadorskiej wchodzi Pielęgnujący Olejek do mycia Odżywianie - Olejek Arganowy i Kwiat Pomarańczy oraz Krem do Rąk Masło Shea, Olejek Arganowy i Słodkie Migdały. Wszystko to jak zwykle przepięknie zapakowane i dostarczone prosto w moje ręce.


 Nowa linia pielęgnujących żeli Le Petit Marseillais to unikalne połączenie składników pochodzenia naturalnego i konsystencja olejku.

 Żel Le Petit Marseillais Olejek Arganowy i Kwiat Pomarańczy Pięknie pachnie, doskonale się pieni, a skóra jest cudnie pachnąca na wiele godzin. Otula swym zapachem, rozpieszcza i pobudza zmysły. Konsystencja żelu nie jest tłusta pomimo obecności olejku, zaś doskonale nawilża skórę i pielęgnuje ją. Żel jest bardzo wydajny i dostępny w czterech wariantach - Olejek Arganowy i Kwiat Pomarańczy, Olejek z Orzechów Laskowych i Mleczko Pszczele, Masło Arganowe Wosk Pszczeli i Olejek Różany oraz Masło Shea i Akacja. 


Krem do Rąk Masło Shea, Olejek Arganowy i Słodkie Migdały przede wszystkim słodko i zmysłowo pachnie, ale co najważniejsze naprawdę na długo nawilża i regeneruje przesuszoną i spierzchniętą skórę dłoni. Ja osobiście mam straszny problem ze skórą na dłoniach, ponieważ bardzo mi się wysusza naskórek, a między palcami pęka skóra i bardzo boli. Dlatego tak ważne jest dla mnie nawilżenie i utrzymanie tego poziomu właśnie na dłoniach. Dzięki kremowi Le Petit Marseillais odczuwam dużą poprawę komfortu skóry dłoni. Duża rolę na pewno odgrywają naturalne składniki kremu.  





Jeśli chcecie wziąć udział w kolejnych edycjach ambasadorskich Le Petit Marseillais koniecznie zapiszcie się do grona ambasadorek na stronie https://ambasadorkalpm.pl/ambasadorkalpm/logowanie.html  
Trzymam za Was kciuki :) 





4 komentarze:

  1. Witam i zapraszam do siebie jak i do obserwacji http://mojaprzygodazprobkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również przypadły do gustu i to w zasadzie wszystkie, super się pienią i długo pachną na skórze i to jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń