poniedziałek, 23 maja 2016

Coś dla dłoni...

Witajcie ponownie zostałam wybrana przez portal http://www.zdrowemaluchy.pl/ do testowania Regenerującego kremu do rąk Latopic.

Tym razem krem mogłam przetestować ja, ponieważ zmagam się z wyjątkowo suchą skórą u rąk, zwłaszcza między palcami. Jest to bardzo bolesna i uporczywa przypadłość. Większość kremów pomaga, ale na krótko i nie dają długotrwałego efektu nawilżenia co w efekcie nie usuwa problemu.


Latopic Regenerujący krem do rąk, przeznaczony jest dla osób już od pierwszego dnia życia. Pojemność kremu to aż 50 ml, zaś sam krem jest bardzo wydajny i wystarczy niewielka ilość aby doskonale natłuścić i odżywić skórę dłoni. Krem doskonale dba także o paznokcie, które wg mnie stały się zdrowsze i bardziej twarde, mniej podatne na łamliwosć. Zniknęło uczucie świądu, skóra szybko się zregenerowała i bardzo długo utrzymuje się efekt nawilżenia, czyli jednym słowem szorstkość i suchość skóry nie powraca nawet przez kilka dni. Krem w zasadzie jest bezzapachowy, aczkolwiek delikatny aromat ma, na skórze zostawia przyjemny nie lepki film. Jest stosunkowo niedrogi bo można już go nabyć od 10 zł, a jego wydajność na pewno zadowoli nie jedną oszczędną panią domu :)


Kiedy tylko otwieram tubkę kremu, to zaraz 3 letni synek wyciąga rączki żeby i jemu posmarować, lubi naśladować mamę, a dobre kosmetyki dla naszej skóry, które o nas dbają, to są dobre nawyki i warto ich uczyć dzieci. 

Po więcej informacji o tym produkcie i innych odsyłam Was na stronę http://www.latopic.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz