piątek, 6 maja 2016

Kosmetyki wszystkich pokoleń - Celia

Witajcie 

Marka Celia to między pokoleniowa marka z tradycjami. Jest to polska marka działająca na rodzimym rynku już od 1959 roku. Ja sama doskonale pamiętam jak przeszukując babciną toaletkę natknęłam się na szminkę w kolorze głębokiej czerwieni, puder sypki. Oczywiście nie omieszkałam nie przetestować tych cudów na własnej skórze :)

Moja mama również używała tychże kosmetyków, a nawet kiedyś z rozrzewnieniem wspominała swoje pierwsze kosmetyki PRL-u i Celię w roli głównej. 

Tylko ja do tej pory jakoś nie miałam okazji, nie złożyło się, a może nawet nie próbowałam dotrzeć do tych kosmetyków, bo miałam jakieś dziwne przeświadczenie, że zagraniczne lepsze, trwalsze itp.Widząc możliwość udziału w teście Celi zgłosiłam się bez wahania, myśląc sobie że nie mam nic do stracenia, a zyskać mogę wiele.   
  
W moim testerskim zestawie znalazł się tusz do rzęs Celia de Luxe Mascara TOTAL EFFECT 3in1, cień do powiek Style Satynowy Nr 01, oraz pomadkę w kredce Celia On Top Nr 04 


Mascara Celia de Luxe  TOTAL EFFECT 3in1 posiada szczoteczkę o stożkowym kształcie, która precyzyjnie rozdziela rzęsy, pogrubia, wydłuża i podkręca rzęsy. Efekt jest natychmiast widoczny i utrzymuje się dość długo bez konieczności poprawiania makijażu. Formuła maskary jest wzbogacona
odżywczym woskiem z otrąb ryżowych i łagodzącym pantenolem. Co ważne tusz nie uczula, a ja mam wrażliwe oczy i jeśli kosmetyk nie jest dobrany odpowiednio to zaraz wszystko mnie swędzi, szczypie i łzawią oczy, co też dobrze świadczy o naturalności produktu. 






Style Satynowy cień do powiek kolor nr 01 bardzo dobrze rozprowadza się na powiece, równą warstwą, praktycznie wcale się nie obsypuje z aplikatora. Jest bardzo wyrazisty i podkręca look spojrzenia. Idealny w wersji na co dzień oraz wieczorowej. Cień jest trwały i dostępny w 9 fantastycznych kolorach. 




Pomadka w kredce Celia On Top kolor nr 04 to matowa i klasyczna pomadka jednakże w nowoczesnej wysuwanej kredce, która gwarantuje precyzyjną aplikację. W jej skład wchodzą olejki roślinne i masło shea, które nawilżają usta. Pomadka dostępna jest w 10 kolorach do wyboru matowych lub błyszczących. Moje wrażenia po teście tej pomadki to jeśli chodzi o nałożenie jej na usta na typowy spacer to jak najbardziej jest trwała i wyrazista. Zaś jeśli na spacerze spotkamy przyjaciółkę i zapragniemy ploteczek przy kawie to niestety pomadka zostanie na filiżance. Po prostu w kontakcie z ciałem obcym jest już mniej trwała oczywiście nie zejdzie od razu, ale mnie osobiście irytują ślady szminki na filiżance i wszystkim innym czego dotkniemy ustami. 


  
 Zachęcam Was jednak żebyście same wypróbowały kosmetyki Celi, a jest w czym wybierać. 

Na stronie internetowej http://www.celia.pl/ możecie bliżej zapoznać się z tymi kosmetykami, które wam troszeczkę przybliżyłam, ale też z wieloma innymi dostępnymi w przystępnej cenie i praktycznie od ręki. Zapraszam na owocne zakupy. 


2 komentarze:

  1. Też wzięłam udział w testach Celii :) Najbardziej spasował mi tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tusz jest dobry, cienie zresztą też, tylko pomadka troszkę się gubi :)

    OdpowiedzUsuń