niedziela, 6 listopada 2016

Sylveco, kosmetyki naturalne

Każda z nas poszukuje dobrych, sprawdzonych, naturalnych i w przystępnej cenie kosmetyków. Niby nie powinnyśmy mieć z tym problemu, gdyż nasz rynek kosmetyczny zalewa wiele różnistych kosmetyków, wobec czego wybór nie powinien być trudny. Jednakże kobiety w dzisiejszych czasach coraz częściej, poszukują naturalnych pozbawionych chemii i dziwnych dodatków kosmetyków. Osobiście mam wiele kosmetyków w swojej toaletce, wiele z nich poddaję testom, sprawdzam jak moja skóra zareaguje na nie, czy przypadniemy sobie do gustu. Wskutek tego do jednych nie wracam już nigdy, a inne na długo goszczą w moim domu. Do tej grupy należy fenomenalne odkrycie roku czyli Hibiskusowy tonik do twarzy. 


Tonik jest hypoalergiczny, zawiera ekstrakt hibiskusa i aloesu, delikatny dla skóry twarzy o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym. Tonik ten nie zawiera parabenów i alkoholu. Posiada świetną konsystencję "wyrazistą" lekko żelową i lekko oleistą, lecz nie tłustą. Wspaniale koi podrażnienia, idealny do skóry wrażliwej. Zmiękcza i oczyszcza skórę. Można go stosować na twarz i dekolt samodzielnie lub przed zabiegiem pielęgnacyjnym. Co ważne wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych i jest w bardzo przystępnej cenie ok. 14 - 17 zł. Według mnie jest bezkonkurencyjny z tonikami innych marek, a wiele już stosowałam i ten jest i d e a l n y. 

Drugim produktem godnym uwagi jest Odżywcza pomadka z peelingiem Sylveco. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka dwuletniego o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki. Pomadka posiada delikatny zapach gorzkich migdałów. 


Uwielbiam takie pomadki właśnie w tym okresie jesienno - zimowym. Zawsze gdy mam problem z przesuszonymi i spierzchniętymi ustami, a zwykłe nawilżenie po prostu nie pomaga. Jest to produkt wprost dla mnie i zapewne przypadnie do gustu jeszcze wielu osobom z takim właśnie problemem. Sylveco jest to hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Ten delikatny peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. Cena to ok. 9 - 12 zł. 


Zestaw obowiązkowy tej jesieni, śpieszcie zatem na zakupy, by nie przegapić takich darów wprost z natury. Zapraszam na zakupy do... http://www.labellavita.com.pl/

6 komentarzy:

  1. Oj skusiłaś się na pomadkę i tonik ! :) Aż zapisałam do listy życzeń które muszę mieć i kupić :) Zawsze fachowo,fajnie opisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do kosmetyków są genialne i w rozsądnej cenie.

      Usuń
  2. Produkty od Sylveco nigdy mnie nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta pomadka. Zimą miewam czasami opryszczkowe problemy- a tu widzę małą pomoc w tym temacie - to chyba będzie moja pomadka w tym sezonie :)
    Ooo, masz nowy blogowy look- super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, troszkę się odświeżyłam dzięki ponocy przyjaciela. Co do pomadki to właśnie ulga dla niesfornych ust i na niepogodę, a cena jest bardzo przystępna i występuje w 2 wariantach

      Usuń